eCommerce – postaw na internetowy biznes

1

Współczesny świat pełen ciekawostek technicznych i technologii, które się rozwijają z niewiarygodną prędkością. W czasach, gdy szeregowy człowiek spędza przynajmniej dwie godziny przy telefonie komórkowym, a większość współczesnych zawodów polegają na pracy przy komputerze lub innym sprzęcie technicznym, nic dziwnego, że takie tradycyjne rzeczy jak, przykładowo, handel, również się “zmieniają i unowocześniają”. Ecommerce, czyli nowoczesna nazwa dobrze znanego wszystkim procesu handlu, który się przeniósł z półek w sklepach do globalnej pajęczyny.

eCommerce, czyli internet dla przedsiębiorców

Każdy przedsiębiorca, niezależnie od tego czy dopiero zaczyna swoją działalność czy prowadzi firmę od lat, wie, że jeśli nie masz choćby krótkiej wizytówki internetowej, to można powiedzieć, że Twoja firma nie istnieje. Obecnie, nawet małe lokalne firmy inwestują w reklamę internetową oraz prostą i zgrabną stronę internetową, która może skierować do nich nowych klientów.

Możliwości Internetu dla przedsiębiorstw nie ograniczają się jednak tylko do reklamy czy wizytówki. Szaloną popularnością, w naszych czasach, cieszą się sklepy internetowe. Wejście eCommerce (zobacz: https://greenparrot.pl/software-house/oferta/ecommerce/) do naszego życia zmieniło świat obracając go o 180 stopni. Zakupy jeszcze nigdy nie były takie wygodne i proste. Połączenie sklepu internetowego, systemu szybkich płatności i dostawy kurierskiej są prawdziwym błogosławieństwem dla współczesnego człowieka, który stara się zdążyć zrobić wszystko w krótkie dwadzieścia cztery godziny na dobę.

Sklepy internetowe – zalety i wady sklepów w dobie internetu

Podstawową funkcją sklepu, niezależnie od branży i specyfiki, jest sprzedaż towarów. Sprzedawca, to osoba, która nie tylko zajmuje się podstawową obsługą klienta, ale także doradzi przy wyborze właściwego produktu i podpowie w razie jakichkolwiek wątpliwości czy pytań. Czy możemy uzyskać tyle samo pomocy w sklepie internetowym? Czym się różni sprzedaż w sklepie internetowym, a stacjonarnym?

Zalety i wady sprzedaży internetowej i stacjonarnej są liczone nie tylko ze strony końcowego klienta, ale także i ze strony właściciela sklepu.

Sklep internetowy od strony klienta

Zakupy w sklepie internetowym są najszybszym i najmniej “bolesnym” sposobem na zakupy. Robiąc zakupy w sklepie internetowym nie musisz tracić czasu i nerwów na wyjazd do sklepu, parkowanie, stanie w kolejkach, etc, warto tylko wejść na stronę i dodać interesujące produkty do koszyka, a za pomocą systemu szybkich płatności i dostawy kurierskiej, Twoje zakupy dojadą do Ciebie w ciągu nawet dwudziestu czterech godzin.

Trudno jednak zastąpić doradcę w sklepie robiąc zakupy przez stronę internetową, ale nawet w takim przypadku, sklepy internetowe mają swój sposób na rozwiązanie problemu. W, prawdopodobnie, każdym sklepie internetowym znajdziesz opisy i poradniki, które służą do pomocy podczas wyboru produktów, ale obecna także możliwa jest obsługa klienta telefoniczna, mailowa lub za pośrednictwem czatu.

Internetowy czy stacjonarny – w jakim kierunku rozwijać swój biznes?

Największą zaletą sklepu internetowego, o której musi wiedzieć każdy przedsiębiorca, jest zasięg. Prowadząc sklep stacjonarny, ilość naszych potencjalnych klientów jest bardzo ograniczona, ale jeśli Twój sklep jest zlokalizowany w Internecie, to Twoje możliwości są nieograniczone.

1 KOMENTARZ

  1. W zeszłym roku podjęłam decyzję o przeniesieniu swojego biznesu do sieci. Wiązało się to oczywiście z niemałymi zmianami, ale lepiej wybrać nie mogłam! Najwięcej czasu zajęło mi wybranie dobrego pośrednika płatności. Zdecydowałam się na Blue Media. Jeśli ktoś ma teraz podobne rozterki, polecam wypełnienie formularza, doradcy Blue Media wszystko wytłumaczą i rozwieją wątpliwości.
    https://bluemedia.pl/kontakt-biznesowy-vipss

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here