Zakładasz sklep internetowy? Nie zapomnij o pozycjonowaniu

0
20

Własny biznes to decyzja, która powinna być dobrze przemyślana. Gdy myślisz o sklepie on-line, pamiętaj też o tym, jak ważna jest jego promocja!

Sklepy internetowe sprzedają dzisiaj niemalże wszystko. Możemy zakupić w nich książki, kosmetyki, dekoracje do domu, części samochodowe, a nawet meble – wszystko z dostawą pod wskazany adres. Gdy także myślisz o założeniu własnego sklepu on-line, pamiętaj o tym, że ważne jest nie tylko wybranie odpowiedniej branży, pozyskanie towaru oraz finansowania. Nie zapominaj także o promocji – pozycjonowane stron internetowych w tym zakresie będzie strzałem w dziesiątkę.

Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie jest jedną z najbardziej popularnych metod promocji on-line. Polega na wykorzystaniu wyszukiwarki internetowej – najczęściej to Google – i służy do wyniesienia adresu strony na jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Im wyższa pozycja adresu, tym większa szansa na odwiedzenie strony internetowej, ponieważ najczęściej klikamy w te adresy, które znajdują się na szczycie listy.

Oczywiście, pozycjonowanie stron internetowych opiera się na słowach, które wpisujemy do okienka wyszukiwarki. Zatem dobranie właściwych słów kluczowych określających naszą działalność i ofertę jest bardzo ważne. Są one następnie używane do działań na stronie oraz poza stroną, które mają na celu poprawę jej widoczności dla internautów.

Działania na stronie polegają głównie na odpowiednim przygotowaniu jej tak, aby była prawidłowo odczytywana przez roboty wyszukiwarek. Strona powinna zawierać słowa kluczowe, powinna mieć odpowiednią strukturę, szybko się ładować. Działania w tym zakresie określamy ogólnie jako optymalizacja strony.

Po dokonaniu optymalizacji przeprowadzane jest pozycjonowanie stron internetowych. Są to działania odbywające się poza stronę, które polegają głównie na promowaniu jej z użyciem różnych artykułów, poradników, wpisów na forach, w katalogach stron. Ogólnie rzecz biorąc, jeśli do naszego sklepu będzie prowadziło wiele odnośników z innych, wartościowych stron, wtedy jego pozycja będzie wyższa.

Warto przy tym zaznaczyć, że pozycjonowanie stron internetowych nie odbywa się jednorazowo – jest to proces, który pozwala na wysunięcie strony na prowadzenie oraz utrzymanie wysokiej pozycji. Gdy pozycjonowanie będzie zaprzestane, wtedy strona powoli zacznie spadać na coraz niższe pozycje, ponieważ wyprzedzą ją lepiej pozycjonowane strony innych firm. Zatem jest to długoterminowa inwestycja, niemniej nie jest związana z bardzo wysokimi kosztami.

Jak wykonać pozycjonowanie strony?

Najlepiej działania w tym właśnie zakresie polecić dobrej agencji e-marketingowej, która zajmuje się reklamą w internecie. Dzięki temu mamy pewność, że wszystkie działania w tym właśnie zakresie będą przeprowadzone profesjonalnie i kompleksowo. Najlepiej wybrać firmę, która ma w tej dziedzinie doświadczenie i wie, jak przeprowadzić promocję w tym zakresie skutecznie i jednocześnie bez przepłacania. W przypadku zawarcia długoterminowych umów możemy liczyć też na dodatkowe obniżki.

Do skorzystania ze swoich usług pozycjonowania stron internetowych zaprasza firma OnlineGroup, która zajmuje się szeroko pojętą reklamą internetową. W swojej branży posiada ponad 10 lat doświadczenia. Zajmuje się także tworzeniem stron internetowych, reklamami Google, kampaniami na YouTube, marketingiem szeptanym, kampaniami mailingowymi. Pełna oferta w ramach pozycjonowania dostępna jest pod adresem: http://onlinegroup.pl/pozycjonowanie-stron/.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here