Kup książkę "Jak politycy nami manipulują? Cz. 1: Zakazane techniki"

60
1456

Z radością chciałbym Państwu przedstawić moją nową książkę elektroniczną pt. "Jak politycy nami manipulują? Cz. 1: Zakazane techniki". Pierwsza część "Jak politycy nami manipulują" przedstawia cały arsenał zakazanych technik politycznego języka podświadomości.

To dzięki sprytnym sztuczkom politykom udaje się wybić na szczyty władzy nawet bez zgłębiania się w merytorykę. Czytając tę książkę dowiesz się, jak często byłeś poddawany konkretnym metodom perswazji i jak często im ulegałeś. Wreszcie, książka pozwoli Ci uodpornić się na manipulacje, próby zbiorowej hipnozy i użycia podświadomego języka wpływu.

Głównym celem książki jest polepszenie jakości demokracji, a więc uodpornienie społeczeństwa na coraz powszechniej występujące manipulacje polityczne.

Książkę (w formacie pdf) można kupić m.in. w poniższych księgarniach internetowych:

http://www.empik.com/jak-politycy-nami-manipuluja-czesc-1-zakazane-techniki-rogalinski-pawel,p1052596082,ebook-p#s5

http://www.legimi.com/pl/ebook-jak-politycy-nami-manipuluja-cz-1-zakazane-techniki-pawel-rogalinski,b28745.html

http://www.traffic-club.pl/p/jak-politycy-nami-manipuluja-cz-1-zakazane-techniki/539198

http://virtualo.pl/jak_politycy_nami_manipuluja_cz_zakazane_techniki/psychologia/ebook/c167i120035/

http://ebook.pl/74124-jak-politycy-nami-manipuluja–cz–1–zakazane-techniki.html

http://www.gandalf.com.pl/e/jak-politycy-nami-manipuluja-cz-1/

http://www.skapiec.pl/site/cat/1074/comp/672966

http://ksiazki.okazje.info.pl/ksiazka/k/jak-politycy-nami-manipuluja-cz-1-zakazane-techniki.html

 

BIBLIOGRAFIA KSIĄŻKI:

  • Accents and Speech in Teaching English Phonetics and Phonology. EFL Perspective, E. Waniek-Klimczak, P. James Melia (red.),Frankfurt 2002.
  • U. Altendorf, Estuary English: Is English going Cockney?, Düsseldorf  2003.
  • E. Aronson, R. M. Akert, T. D. Wilson, Psychologia społeczna – serce i umysł, Poznań 1997.
  • A. Batko, Sztuka perswazji czyli język wpływu i manipulacji, Gliwice 2005.
  • S. Bavister, A. Vickers, NLP w praktyce czyli sztuka kształtowania przyszłości, Warszawa 2010.
  • G. Beck, Zakazana retoryka. Podręcznik manipulacji: Programowanie umysłów niezawodną ręką manipulacji, Gliwice 2007.
  • M. Biedacha, Manipulacja, czyli jak wywierać wpływ na innych nie tylko w pracy, Koszalin 2009.
  • J. Bralczyk, O języku polskiej propagandy politycznej lat siedemdziesiątych, Warszawa 2002.
  • Coaching as a method of developing human potential, L. D. Czarkowska (red.), Warszawa 2010.
  • Coaching: teoria, praktyka, studia przypadków, M. Sidor-Rządkowska (red.), Kraków 2009.
  • B. Collins, M. I. Mees, Practical Phonetics and Phonology, Londyn i Nowy Jork 2008.
  • W. Cwalina, Marketing polityczny: pragmatyzm i rytuał jako podstawy relacji politycy – obywatele, Lublin 2010.
  • W. Cwalina, A. Falkowski, Marketing polityczny – perspektywa psychologiczna, Gdańsk 2005.
  • H. Czachowski, Pomyłka, plotka, mit. Przyczynek do badań nad mitami współczesnymi, Toruń 1992.
  • N. De Barbaro, Dojść do głosu. Radykalnie praktyczny przewodnik po kampanii wyborczej, Kraków 2005.
  • B. Dobek-Ostrowska, Kampania wyborcza: marketingowe aspekty komunikowania politycznego, Wrocław 2005.
  • S. Dubisz, Język i polityka: Szkice z historii stylu retorycznego, Warszawa 1992.
  • P. Dzieciński, Marketing polityczny, Włocławek 2007.
  • Dziennikarstwo i świat mediów, Z. Bauer i E. Chudziński (red.), Kraków 2000.
  • English Pronunciation Models: A Changing Scene, K. Dziubalska-Kołaczyk, J. Przedlacka (red.), Bern 2005.
  • European Commission, Combating poverty and social exclusion, Luxemburg 2010.
  • European Commission, Diversity at work, Luxemburg 2009.
  • European Commission, EU action against discrimination, Luxemburg 2009.
  • European Commission, Media 4 Diversity, Luxemburg 2009.
  • W. Ferenc, R. Mrówka, S. Wilkos, Komunikacja polityczna: Jak wygrać wybory?, Warszawa 2004.
  • D. J. Ganley, Europe’s Contitutional Treaty: A Threat to Democracy and How to Avoid It, Philadelphia 2003.
  • D. Graddol, D. Leith, J. Swann, English: history, diversity and change, Londyn 1996.
  • A. Hughes, P. Thrudgill, D. Watt, English Accents and Dialects: An Introduction to Social and Regional Varieties of English in the British Isles, Malta 2005.
  • II Jornadas de Estudios Ingleses, C. Medina, P. Soto (red.), Jaén 1997.
  • Interdyscyplinarne studia nad świadomością i przetwarzaniem językowym, J. Nijakowska (red.), Kraków 2010.
  • M. Jaśniok, Strategie marketingowe na rynku politycznym, Kraków 2007.
  • Język w marketingu, K. Michalewski (red.), Łódź 2008.
  • M. Karpiński, Struktura i intonacja polskiego dialogu zadaniowego, Poznań 2006.
  • V. Klemperer, LTI [Lingua Tertii Imperii]: notatnik filologa, Kraków – Wrocław 1983.
  • M. Kolczyński, J. Sztumski, Marketing polityczny. Kształtowanie indywidualnych i zbiorowych opinii, postaw i zachowań, Katowice 2003.
  • P. R. Krugman, M. Obstfeld, Ekonomia międzynarodowa. Tom 1, Warszawa 2007.
  • H. M. Kula, Jak skutecznie zorganizować kampanię wyborczą do władz samorządowych. Kampania wyborcza w pigułce, Gdańsk 2006.
  • W. Liwarowski, The use and social significance of Cockney dialect in G. B. Shaw’s ‘Pygmalion’, Łódź 1966.
  • Longman Dictionary of Contemporary English: Third Edition, Bungay, Suffolk 1995.
  • Manipulacja w języku, P. Krzyżanowski, P. Nowak (red.), Lublin 2004.
  • Marketing polityczny: Szansa czy zagrożenie dla współczesnej demokracji?, P. Pawełczyk (red.), Poznań 2007.
  • Marketing polityczny. W poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu, M. Jeziński (red.), Toruń 2004.
  • Marketing polityczny w teorii i praktyce, A. W. Jabłoński, L. Sobkowiak (red.), Wrocław 2002.
  • Marketing polityczny: założenia teoretyczne, reguły działania, praktyka kampanijna, M. Kolczyński (red.), Katowice 2005.
  • M. Mazur, Marketing polityczny. Studium porównawcze prezydenckich kampanii wyborczych w USA i w Polsce, Warszawa 2002.
  • I. McDermott, J. O’Connor, NLP i zdrowie czyli jak wykorzystać programowanie neurolingwistyczne do poprawy zdrowia i samopoczucia, Poznań 2001.
  • T. Milewski, Językoznawstwo, Warszawa 2004.
  • My i oni. Rola, miejsce i znaczenie konfliktów w polityce cz. 1, R. Miernik, A. Kasińska-Metryka (red.), Kielce 2010.
  • T. Nevalainen, I. Tieken-Boon van Ostade, A History of the English Language, (chapter 5: Standardisation), Cambridge 2006.
  • J. Muszyński, Leksykon marketingu politycznego, Wrocław 2001.
  • J. Muszyński, Teoria marketingu politycznego, Warszawa 2004.
  • J. O’Connor, J. Seymour, NLP. Szkolenie menedżerów i trenerów, Poznań 1994.
  • J. O’Connor, J. Seymour, NLP. Wprowadzenie do programowania neurolingwistycznego, Poznań 2010.
  • K. Oatley, J. M. Jenkins, Zrozumieć emocje, Warszawa 2003.
  • J. Osiński, Prezydent w państwach współczesnych, Warszawa 2009.
  • J. Przedlacka, Estuary English?, Frankfurt 2002.
  • J. Przedlacka, Estuary English and RP: Some Recent Findings, Warszawa 2001.
  • R. Prior, J. O’Connor, NLP i związki. Proste strategie poprawiające funkcjonowanie związku, Poznań 2003.
  • I. Reichardt, Marketing polityczny w nowych mediach. Studium przypadku – kampania prezydencka Baracka Obamy, Kraków 2010.
  • P. Ricoeur, Język, tekst, interpretacja, Warszawa 1989.
  • P. Roach, English phonetics and phonology, Cambridge 1991.
  • P. Rogaliński, The Influence of the Cockney Accent on Received Pronunciation, Łódź 2010.
  • J. Rzędowski, NLP dla szefa czyli jak osiągnąć cele przy pomocy innych ludzi, Warszawa 2005.
  • A. Sepkowski, Początki misji. Narodziny amerykańskiej „religii obywatelskiej”, Toruń 2008.
  • Słownik Wyrazów Obcych Wydawnictwa Europa: Wydanie II, Wrocław 2003.
  • Socjotechnika w polityce – wczoraj i dziś. Tom 1, A. Kasińska-Metryka, K. Kasowska-Pedrycz (red.), Kielce 2009.
  • P. Stalmaszczyk, Introduction to Linguistics: Lectures 2006/07, University of Łódź, Institute of English Studies, Łódź 2006. Lecture 7: Enriching Vocabulary (2).
  • P. Stockwell, Sociolinguistics: A resource book for students, Londyn i Nowy Jork 2002.
  • W. K. Szalkiewicz, Kandydat. Jak wygrać wybory, Bydgoszcz-Olszczyn 2006.
  • S. Trzeciak, Strategie kampanii wyborczej. Praktyczny przewodnik, Lublin 2005.
  • E. Waniek-Klimczak, Descriptive Grammar, Łódź 2006.
  • J. C. Wells, Accents of English 1: An Introduction, Londyn 1992.
  • J. C. Wells, Accents of English 2: An Introduction, Londyn 1986.
  • R. Wiszniowski, Marketing wyborczy. Studium kampanii wyborczych w systemach prezydenckich i semiprezydenckich (Finlandia, Francja, Polska, Stany Zjednoczone), Wrocław 2000.
  • T. Witkowski, Psychologia kłamstwa. Motywy, strategie, narzędzia, Taszów 2006.
  • Voyage to the heart of Europe, D. Harris, J. Barnes (red.), Bruksela 2009.
  • Zbliżenia cywilizacyjne tom V, A. Sepkowski, J. Bekasiński (red.), Włocławek 2009.
  • H. Zins, Historia Anglii, Wrocław 2001.
  • Żonglowanie słowami. Językowy potencjał i manifestacje tekstowe, M. Kita, M. Czemkpa (red.), Katowice 2006.

PRASA:

 

  • Forum klubowe, Warszawa 2008, nr 37 i 38.
  • Magazyn Polonia – Polonia Magazine, Chicago 2008, nr 1-2, Vol 13.
  • Nowy Przegląd Wszechpolski: Dwumiesięcznik Polaków w Kraju i na Obczyźnie, Deszczno 2009, nr 7-8.
  • Polish Times – Czas Polski: Bilingual Publication, Warren (USA) 2009, nr 32 (115).
  • Poradnik psychologiczny, Warszawa, nr 12.2009-01.2010.
  • Przegląd Środkowoeuropejski – Central European Review, Warszawa 2009, nr 50.
  • Tygodnik Polski – Polish Weekly, Sydney 2009, nr 18.

NETOGRAFIA:

 

  • ftp://ftp.helion.pl/
  • http://7dni.wordpress.com
  • http://www.abc-ekonomii.net.pl
  • http://bartekpopiel.pl
  • http://www.britannica.com
  • http://brockleysid.salon24.pl
  • http://businesscoachingmag.pl
  • http://www.cc.kochiu.ac.jp
  • http://www.dialogi.umk.pl
  • http://entertainment.timesonline.co.uk
  • http://www.europarl.europa.eu
  • http://fakty.interia.pl
  • http://forsal.pl
  • http://www.guardian.co.uk
  • http://www.gwpuzdrowisko.pl
  • http://www.huffingtonpost.com
  • http://www.ic.arizona.edu
  • http://www.independent.co.uk
  • http://www.instytut-perswazji.pl
  • http://jezyk-polski.cislo.pl
  • http://kalendarium.polska.pl
  • http://keeptonyblairforpm.wordpress.com
  • http://konferencjapr.id.uw.edu.pl
  • http://www.llkc.com.pl
  • http://marekscibior.pl
  • http://www.marketingperswazyjny.pl
  • http://www.marketingpolityczny.eu
  • http://marketingpolityczny.com
  • http://mbrokers.pl
  • http://www.monicks.net
  • http://www.newadvent.org
  • http://newage.info.pl
  • http://news.scotsman.com
  • http://www.newstatesman.com/
  • http://nlp-international.org
  • http://www.nlp-trener.pl
  • http://nlpbiznesplus.pl
  • http://nlplodz.com.pl
  • http://www.nlpwbiznesie.pl
  • http://www.ok.gov
  • http://onlinelibrary.wiley.com
  • http://opolskie.portalsamorzadowy.pl
  • http://www.pardon.pl
  • http://www.pennypresslv.com
  • http://www.perswazja.pl
  • http://pewnysukces.pl
  • http://www.phon.ucl.ac.uk
  • http://www.platinumplanet.co.za
  • http://poradniajezykowa.us.edu.pl
  • http://www.poradnikzdrowie.pl
  • http://portalwiedzy.onet.pl
  • http://www.projektsukces.pl
  • http://www.psychologia.apl.pl
  • http://www.psychologia.net.pl
  • http://psychologiamanipulacji.pl
  • http://www.psychomarketing.pl
  • http://www.racjonalista.pl
  • http://www.rmf24.pl
  • http://www.przegladdziennikarski.pl
  • http://www.rzeczpospolita.pl
  • http://www.sjp.pl
  • http://sjp.pwn.pl
  • http://socjologia.wiedza.diaboli.pl
  • http://www.som.surrey.ac.uk
  • http://www.technikinlp.pl
  • http://wiadomosci.gazeta.pl
  • http://wiadomosci.onet.pl
  • http://wolnemedia.net
  • http://wyborcza.pl
  • http://wywiadowcy.pl
  • http://www.youtube.com

60 KOMENTARZE

  1. Pani Jarosławo,
    Nie ocenia się książki po okładce, a po jej zawartości. Zachęcam więc do przeczytania i dopiero wówczas wydania swojej opinii.
    Co do świadomości społeczeństwa nt. manipulacji – zapewniam, że o tak zaawansowanych metodach wie niewiele osób. Mimo to rozumiem, że wiele osób po przeczytaniu tej książki może poczuć się zszokowanych – niewielu bowiem autorów opisuje tematykę zakazanych technik politycznej perswazji. Jeśli jest pani wrażliwa na tym punkcie – proszę tej książki nie czytać, ale ja jestem zdania, że czytelnicy mają prawo wiedzieć o takich manipulacjach, by w przyszłości jeszcze bardziej świadomie głosować podczas wyborów. Pozdrawiam.

  2. Będę chciała kiedyś przeczytać tę książkę. Myślę, że może ona odnieść jakiś sukces, może ludzie, po jej przeczytaniu, będą bardziej świadomie wybierać swoich przedstawicieli ?

    Pozdrawiam. 😉

  3. Mam dość dziwne pytanie, ale chciałabym wiedzieć dlaczego książka nie została wydana w formie papierowej? Pytam, bo chciałabym napisać recenzję tek książki i muszę wiedzieć dlaczego jest tylko w formie elektronicznej?

  4. Witam serdecznie!
    Dziękuję za pytanie. Książka ukaże się w formie papierowej w ciągu kilku miesięcy. Przygotowanie książki do druku zajmuje dużo więcej czasu niż przygotowanie jej w formie elektronicznej, stąd już dziś mogą Państwo kupić wersję elektroniczną, a za kilka miesięcy będą mogli ją Państwo nabyć w stacjonarnych księgarniach – w formie papierowej. Jak już wspominałem w jednym z wcześniejszych wywiadów – w wydanie wersji drukowanej zaangażowało się Stowarzyszenie Demokratyczne 1937. Składem, drukiem i dystrybucją książki zajmie się profesjonalne wydawnictwo, którego nazwę podam w późniejszym terminie.
    Serdecznie pozdrawiam
    Paweł Rogaliński

  5. „Głównym celem książki jest polepszenie jakości demokracji, a więc uodpornienie społeczeństwa na coraz powszechniej występujące manipulacje polityczne.”

    buahahahahahahahaha

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here