Chcesz zarabiać na Instagramie? Poznaj platformę indaHash!

0
6039

Jesteś użytkownikiem Instagrama? Często publikujesz tam zdjęcia prezentujące twoje pasje i styl życia? Oprócz dzielenia się swoim sposobem patrzenia na rzeczywistość, możesz także zacząć na tym zarabiać. Zobacz, jak działa indaHash i odkryj nowe możliwości zarabiania przez internet.

IndaHash – co to takiego?

Nowatorska technologia łącząca reklamodawców i influencerów została uruchomiona przez Polkę, Barbarę Sołtysińską. Obecnie rozszerza swoją działalność na kolejne rynki. Zadaniem indaHash jest ułatwianie procesu nawiązywania współpracy pomiędzy markami a aktywnie korzystającymi z mediów społecznościowych osobami. Dzięki platformie unikamy skomplikowanych formalności, konieczności prowadzenia negocjacji i podpisywania indywidualnych umów pomiędzy reklamodawcami a poszczególnymi Instagramowiczami. Sama współpraca nie jest niczym nowym, nowością jest natomiast sposób pozyskiwania kolejnych nośników reklamy. Firma zainteresowana zleceniem reklamy (lub też agencja reklamowa działająca w jej imieniu) ogłasza na indaHash kampanię reklamową i odpowiednio ją konfiguruje. Kluczowym elementem, od którego zależy powodzenie akcji, jest przemyślane ustalenie kryteriów, na podstawie których indaHash dobierać będzie influencerów. Doprecyzowania wymagają: ilość osób obserwujących profil Instagramowicza, zakres tematyczny, kraj, wiek, płeć. Wszystko to sprawi, że reklama trafi do odpowiedniej grupy docelowej.

Jak dołączyć do indaHash?

Aby zacząć zarabiać na Instagramie, należy przekroczyć magiczny próg 700 followersów, czyli osób obserwujących profil. Następnie konieczne jest pozytywne przejście weryfikacji, którą przeprowadza moderator indaHash. Po dodaniu naszego konta do bazy możemy już czekać na pierwsze zlecenie. Warto pamiętać, że to, ile dostaniemy zadań, jak często przychodzić będą oferty i ile na nich zarobimy, zależy od ilości naszych followersów. Warto więc pracować nad profilem na Instagramie, tak aby przyciągał jak najwięcej osób zainteresowanych prezentowaną przez nas tematyką.

Pierwsze zlecenie

Po otrzymaniu powiadomienia o rozpoczynającej się kampanii reklamowej możemy zaakceptować lub odrzucić propozycję. Pamiętajmy, że deklaracja udziału w akcji traktowana jest poważnie – jeśli nie umieścimy w określonym terminie posta lub zamieszczony post nie będzie zgodny z wymaganiami, dostaniemy żółtą kartkę. Dwie żółte kartki oznaczać będą zawieszenie konta na rok. Umieszczane na Instagramie zdjęcie powinno spełniać wskazania reklamodawcy pod względem tematyki, formy i zawartości; towarzyszyć mu musi opis, zawierający określony @tag i #hashtag. Prawidłowo wykonane zadanie, zaakceptowane przez moderatora, weźmie udział w kampanii, a co za tym idzie, otrzymamy za nie wynagrodzenie. Stawka naliczana jest w zależności od dziennego zaangażowania. Wypłata następuje w momencie, kiedy zarobimy powyżej 50 zł.

IndaHash to nowatorski sposób zarabiania przez internet. Pozwala wykorzystać popularne media społecznościowe – w tym przypadku portal Instagram – do uczestniczenia w kampaniach reklamowych różnych marek.


ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here